Thursday, December 23, 2021

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

Σήμερα κλείνουν τα νηπιαγωγεία. Αφήνω τα παιδάκια μου με χαμόγελο και προσβλέπω στις δεκαπέντε μέρες που θα μεσολαβήσουν να ζήσω ήρεμα, γιορτινά, πνευματικά.

Δεν ξέρω αν θα ξανανοίξουμε ή αν θα βρεθούμε πάλι σε μια ασφυκτική καραντίνα. Γι’ αυτό προνόησα, ανάμεσα σε άλλα, να σχεδιάσω τα διαβάσματά μου και το απόγευμα θα κάνω την παραδοσιακή βιβλιοπωλειότσαρκα, ώστε να εφοδιαστώ με προμήθειες, όχι μόνο για τις γιορτές αλλά και για το νέο έτος, που μπορεί πάλι να μας βρει στο σπίτι να χουζουρεύουμε σαν γάτες, αλλά και να αναζητάμε διεξόδους απ’ τη φυλακή μας.

Φέτος θέλω να διαβάσω κλασική λογοτεχνία. Οι αγορές μου θα επικεντρωθούν σε ορισμένα έργα της παγκόσμιας πεζογραφίας, που έχουν αναδειχθεί σε διαχρονικές αξίες και, μαζί με ορισμένα που ήδη έχω διαβάσει, θα αποτελέσουν στο ΒΙΒΛΙΟΚΑΦΕ μια μακριά σειρά μεγάλων έργων. Π.χ.


- Φραντς Κάφκα, “Η δίκη”

- Gabriel García Márquez, “Περί έρωτος και άλλων δαιμονίων”

- Ray Bradbury, “Ο εικονογραφημένος άνθρωπος”

- Herman Melville, “Ο μεγάλος απατεώνας”

- Georges Simenon, “Γράμμα στον δικαστή μου”

- Raymond Chandler, “Ο μεγάλος ύπνος”


Σήμερα κλείνει και το Βιβλιοκαφέ για το διάστημα των γιορτών.

Εύχομαι σε όλους λαμπρά Χριστούγεννα

και το 2022 να μην μας προδώσει!

Πάπισσα Ιωάννα

2 comments:

Κατερίνα Τοράκη said...

Καλές γιορτές, καλή καλύτερη χρονιά με υγεία και βιβλία!

Πάπισσα Ιωάννα said...

Κατερίνα, επίσης.
Υγεία και θαλπωρή, για να διαβάζουμε με ηρεμία και με όρεξη.