Wednesday, August 01, 2012

BLOGS και Βιβλιοκαφέ: αξιολογήστε-τα

Μιλήστε για τα βιβλιόφιλα μπλογκς και πιο συγκεκριμένα πείτε τη γνώμη-σας για το Βιβλιοκαφέ. Ζητώ ευθέως απ’ όλους, είτε μπαίνουν συχνά ή πού και πού στο ιστολόγιό-μου, να εκφράσουν ανοικτά τις απόψεις-τους γι’ αυτό.

          Αφού πιστεύω στην αξία και τη δύναμη της κριτικής, δεν μπορώ να την ασκώ μόνο εγώ προς τα βιβλία που διαβάζω, αλλά οφείλω να την αποδεχτώ προς τον εαυτό-μου και την ιστολογική-μου παρουσία. Αφού πιστεύω στην αξία του διαλόγου, θεωρώ σκόπιμο να θέσω στη βάσανο των αναγνωστών-μου τα θετικά και τα αρνητικά στοιχεία του μπλογκ.


Ø Αν είσαι λοιπόν περαστικός από το Βιβλιοκαφέ και είδες κάτι που σου άρεσε ή εντόπισες κάτι που σε ενόχλησε, γράψε-το.

Ø Αν είσαι τακτικός θαμώνας στο καφενεδάκι-μου, τότε η γνώμη-σου θα έχει ακόμα μεγαλύτερη αξία, αφού θα με βοηθήσει να δω τον εαυτό-μου υπό εξωτερικό πρίσμα.

Ø Αν απλώς διάβασες αυτό το ποστ, πήγαινε, σε παρακαλώ, στην προηγούμενη ανάρτηση και ξεφυλλίζοντας τις σελίδες του Βιβλιοκαφέ γράψε ό,τι πιστεύεις για τη βελτίωση του blog. 


Γράψτε ελεύθερα την άποψή-σας. Σκεφτείτε τι δεν σας αρέσει και προτείνετε αλλαγές. Δείξτε με τη συμμετοχή-σας στο ερωτηματολόγιο ότι η κριτική μπορεί να πιάσει τόπο. Μη διστάσετε. Ρίξτε χολή, όπως έγραφα πέρυσι, ή απλώς καταθέστε τη γνώμη-σας. Με ενδιαφέρουν τα αξιέπαινα στοιχεία της προσπάθειάς-μου αλλά ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ θα ήθελα να μάθω τα κενά, τις αδυναμίες, τις ατέλειες, τα λάθη που προέκυψαν τα έξι αυτά χρόνια.

Δεν χρειάζεται να απαντήσετε σε όλο το ερωτηματολόγιο. Απλώς θίξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει και αφήστε την άποψή-σας στην προηγούμενη ανάρτηση.

Ειλικρίνεια και τόλμη.

Καλό μήνα από τη Ναύπακτο
Πατριάρχης Φώτιος

2 comments:

NYT Review of Books said...

Το μπλογκ είναι μια χαρά, και γίνεται όλο και καλύτερο. Δεν έχω τίποτε αρνητικό να παρατηρήσω.

Μία σκέψη: Φαντάζομαι ότι η παρουσίαση ελληνικής κυρίως λογοτεχνίας αποτελεί -απολύτως σεβαστή- επιλογή.
Απλώς,σκέφτομαι ότι θα είχε ίσως ενδιαφέρον το να επεκτείνουμε τον διάλογο και σε σχέση με μυθιστορήματα της διεθνούς λογοτεχνίας.

Πάπισσα Ιωάννα said...

NYTimes,
ευχαριστώ για τις προτάσεις.
Πάντα η ξένη λογοτεχνία είναι στις έγνοιες-μου
Πατριάρχης Φώτιος