Friday, July 20, 2018

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ και ΔΙΑΚΟΠΕΣ


Είμαι σχεδόν έτοιμη ν’ αποχωρήσω. Πήρα την άδειά μου, έφυγα απ’ τη δουλειά, έχω ήδη ετοιμάσει το sac-voyage μου, έχω πάρει τ’ απαραίτητα για δέκα μέρες στο camping, στη σκηνή δίπλα στη θάλασσα, όπου η χαλάρωση ταυτίζεται με τον ορίζοντα κι η απόλαυση με τα βιβλία.
Μπάνιο, ύπνος, άραγμα, αργόσυρτη διάβαση της μέρας, φαγητό, καφέδες, ποτά, συζητήσεις…
Και μέσα σε όλα αυτά φυσικά ένας σάκος (αδιάβροχος) για τα βιβλία που διάλεξα για τη ραστώνη που δεν έχει αύριο:

-          Andrés Barba, “Χέρια μικρά”
-         Χούλιο Κορτάσαρ, “Κουτσό”
-         Raphaël Jerusalmy, “Να σώσουμε τον Μότσαρτ”
-         Olivier Guez, “Η εξαφάνιση του Γιόζεφ Μένγκελε”
-         Max Beerbohm, “Ήνοχ Σόουμς”
-         Πέτρος Μάρκαρης, “Σεμινάρια φονικής γραφής”
-         Ελένη Γιαννάτου, “Κύριος Πηνελόπη”


Ως εκτούτου το Βιβλιοκαφέ κλείνει. Εγώ φεύγω τώρα, ο Πατριάρχης Φώτιος γύρω στις 15 Αυγούστου, η υπόλοιπη παρέα κάπου ανάμεσα, λίγες μέρες εδώ, λίγες μέρες εκεί.
Φυσικά διαβάζουμε, φυσικά θα γυρίσουμε γεμάτοι συγκινήσεις, φυσικά θα ξαναβγάλουμε τα τραπεζάκια μας κάτω απ’ τα δέντρα της αυλής, για να συζητήσουμε όσα βιβλία μάς απασχόλησαν το καλοκαίρι.

Καλές αναγνώσεις και ράθυμη διάθεση
Πάπισσα Ιωάννα

2 comments:

Διονύσης Μάνεσης said...

Καλό καλοκαίρι, λοιπόν - αν και με τις αναφερθείσες προδιαγραφές κι οι ευχές δεν πολυχρειάζονται. Εξασφαλισμένα πράματα.. :-)

Θεοδώρα Βαγιώτη (Filoteo) said...

Λείπω τόσο καιρό που ο Πατριάρχης Φώτιος έγινε Πάπισσα Ιωάννα...

Καλά να είστε αμφότεροι.